Jennifer yemek yaparsa! - Arka Sokaklar 530. Bölüm

Share
Embed
  • Published on Nov 8, 2019
  • Arka Sokaklar 530. Bölümde Nazike'nin hastalanması yüzünden yemek işi Jennifer'a kalıyor ve sonuç hastanede bitiyor!
    Nazike feci halde grip olmuştur. Hüsnü eve geldiğinde akşam yemeğinin ne olacağını sorduğu sırada Jennifer ortaya atlar. Kendisinin yemek yapacağını söyler. Hüsnü pek yapacağına inanmasa da, Tekin'in gazı ile de Jennifer'ın isteğini kabul eder. Jennifer, Amerika'nın Kentucky yöresine özgü bir yemek yapar. Görünüşünden Hüsnü ve ev halkı yemeğe pek yanaşmaz; fakat, Jennifer'ı kırmamak için mecburen yerler. Bir tek Zeliş yemez. Ertesi gün Çoban Ailesi hastaneye taşınır...
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 115

  • Mahmut Senol
    Mahmut Senol 19 hours ago

    Allahini seversin sen yemek yapma hatta mutfa bile girme😀😁🤣😂☺️😆

  • neyin kafası bu
    neyin kafası bu Day ago +1

    hıhıhığıhı zehirlenmişler usta senin yenin gelin sakat çıkmış aman birşey yaparsa yardıma gelirim hıhıhığıhıhı

  • Elvin Emenov
    Elvin Emenov 3 days ago

    Mesut beni cok güldürüyor

  • Elvin Emenov
    Elvin Emenov 3 days ago

    Kecmiş olsun

  • ABDURRAHMAN KHAYRULLAEV

    Lanet olası jennefier

  • Ibrahim Maras
    Ibrahim Maras 13 days ago

    Metin yok ya ortalarda o nerde?

  • BEN OROSPU ÇOCUĞUYUM

    Ne kadar mantıksız janifer de yemekten yiyo ona bişe olmuyo

  • Uranüs Mars
    Uranüs Mars 15 days ago

    Jennifer nerde?

  • Atakan Kuzgun
    Atakan Kuzgun 15 days ago

    Zelişin Bile Aralarında En Akıllı Olduğunu Düşünmek Beni Derbeder Yaptı

  • Esila naz Doğan
    Esila naz Doğan 15 days ago

    Ben et yemiyorum ki
    Biz yiyoruz ama 😂

  • Aydin imameliyev
    Aydin imameliyev 16 days ago

    Cok komik

  • Ramile Quluyeva
    Ramile Quluyeva 17 days ago

    Hüsnü abi sizin hepiniz nedən hasta oldunuz şimdi sən işe qide bilmiyiceqsiniz finala qitmeyin olurmu çünki siz çok qüzel çekiyosunuz

  • Burcujla
    Burcujla 18 days ago +1

    Çocuklar dizide büyüdü ya la 😍🤣

  • Ayşe Çeşmeci
    Ayşe Çeşmeci 20 days ago +1

    Jennifer 'ın altı çok uzunmuş🤣🤣🤣

  • Gotoslp
    Gotoslp 22 days ago

    Jennifer instagram adresi ney

  • Kadir Can Tebis
    Kadir Can Tebis 23 days ago

    Kadir Sarah ❤️

  • Hasan Karataş
    Hasan Karataş 24 days ago +1

    Ahhh suat nerelerdesin çocukların zehirlendi

  • Evsen Ozgemici
    Evsen Ozgemici 25 days ago +1

    Hahaha

  • Bera Belen Çelik
    Bera Belen Çelik 26 days ago +1

    Ya abi bu Tekin'e küçüklüğümden beri aşığım yaa çok yakışıklı değil mii? /.




    Bana göre öylee😁😁😆

  • Gokberk Tanın
    Gokberk Tanın 27 days ago +1

    Geçmiş olsun çoban spor hıhıhı

  • Guldane Guldiken
    Guldane Guldiken 27 days ago +1

    Yazik haydo sasirdi bos bos bakiyodu garibim etsiz koftye talibmis ya kiyamam

  • Guldane Guldiken
    Guldane Guldiken 27 days ago +4

    Sana gecmis olsun HUSNU COBAN😗

  • Sila Sari
    Sila Sari 29 days ago +2

    Neden kusma sahnesini gösteriyorsunuz be ekran başında bende kustum

  • Gamze Manolya Metin
    Gamze Manolya Metin 29 days ago

    Şule.nerde ayrıca haydarberkin yanındaki kız kim

  • Berat Yalcınkaya
    Berat Yalcınkaya Month ago +1

    Hüsün sizin ailenizden tekinin kocası hic sevmiyorum zeliğa gibi olun😀😀😀😀😀😀

  • Samire Zulfuqarli
    Samire Zulfuqarli Month ago

    😍😍😍🤩🤩🥰🥰🤣🤣🤣

  • Mehmet Bayram
    Mehmet Bayram Month ago

    bu jenniferın gerçek adı ne

  • Tolga Ersoy
    Tolga Ersoy Month ago +20

    2:42 hüsnü: ah jenifır bu lanet olası köftenin tarifini nezaman vericeksin

  • Esra Hayta
    Esra Hayta Month ago +5

    Sacma vegan degilim ama yapar yerim hic de tadi igrenc degildir ayrica vegan hicbir hayvansal gidayi yemez vejeteryanlar sadece et tuketmez su ayrimi bi ogrenemediniz ..

    • CEM AKKUŞ
      CEM AKKUŞ 16 days ago

      bitkilerde canlı değilmi haytacım bitki katilleri😆

  • Özkan Satılmış
    Özkan Satılmış Month ago

    Ya çok komik

  • Mesüt Güneri
    Mesüt Güneri Month ago +85

    GEÇMİŞ OLSUN USTA HIHIHIHIĞIĞIHIHI

  • Kadir Çetinkaya
    Kadir Çetinkaya Month ago +2

    Aptal ya bu nazike sofraya doğru hapşurulurmu bende olsam bende yemem

  • sessiz gamer
    sessiz gamer Month ago +5

    BU DİZİ ÖLMEDİ Mİ YA

    • SELİN DEMİRCİ
      SELİN DEMİRCİ 18 days ago

      @Kaan Ali Ustaoğlu Hayır bitmedi hayla yeni bölümleri çekmeye devam ediyoruz😊

  • sessiz gamer
    sessiz gamer Month ago +5

    Bu dizi hala yaşıyor mu ya

  • Meryem Kara
    Meryem Kara Month ago +58

    Iyyy kusmukları göstermenize gerek yok tu

    • Sude Güney
      Sude Güney 17 days ago +2

      Evet ya off

    • tuba çetin
      tuba çetin Month ago +2

      ay aynen ya gostermese,daha iyiydi

    • Batuhan Karaahmet
      Batuhan Karaahmet Month ago +3

      aynen ha. sigara vs. sansür kusmuk sansürsüz

    • l u r y
      l u r y Month ago +4

      Meryem Kara aynen ya midem kalktı 🤢

  • Kadir Çetin
    Kadir Çetin Month ago +5

    tamda birşeyler yiyodum yaw kustular midem kalktı valla sldöasfmıkamfjaenfjanfak

  • Kübra Altuntaş2525
    Kübra Altuntaş2525 Month ago +1

    Husnu abi cok gecmis olsun. 💜💜💜☺☺

  • Emrah Dinler
    Emrah Dinler Month ago +8

    Çoban ailesi matrak ya beni gülmekten öldürüyorlar😂😂😂

  • Muhammad Asadli
    Muhammad Asadli Month ago +1

    Yahu bu dizilerin tam bolumunu youtubeya neden yuklemiyorsunuz?

  • Soy Luna
    Soy Luna Month ago +2

    Oldun gulmekten yaa🤣🤣🤣

  • İsa Beke
    İsa Beke Month ago +52

    +Ben et yemiyorum da
    - Ama biz yiyiyoruz😂😂

  • Rana Malikova
    Rana Malikova Month ago +1

    Bu Zeliş Asiye de hic sesini cikaramiyordu ama bu kızı sürekli azarlıyor

    • Metin Balibey
      Metin Balibey 29 days ago

      Tekin'e duyduğu gıcıklıktan dolayı ve aynı zamanda kibirli bir kişiliği var.

  • 136 MaXiMus144Hz
    136 MaXiMus144Hz Month ago +3

    bu dizide sonradan doğanlar 2 yılda 10 yaş atlıyolar

  • Mahmut Balikkurdu
    Mahmut Balikkurdu Month ago +20

    Olsun aşkım senin ne suçun varya 😂 hay allah tekinnn

  • Müge Betul
    Müge Betul Month ago +1

    Veganla vejeteryanı karıştıran güzel dizi

  • sade. stil
    sade. stil Month ago +7

    Bu video baştan sona süper olmuş😂😂😂😂😂😂

  • Eylül Gökmen
    Eylül Gökmen Month ago +7

    Vegan etsiz demek deilki

  • Kendine komedyen
    Kendine komedyen Month ago +4

    Jenifer boş karakter

    • Eren Ozkernan
      Eren Ozkernan 10 days ago

      Eren

    • Metin Balibey
      Metin Balibey 29 days ago

      @Kendine komedyen Hiç de boş karakter değil. En azından Tekin'in o Arap hayranından çok daha iyi. Yalnız teyzesi Rebecca, Nazike ve Meryem'in annesinden beter onu söyleyeyim. Jennifer karakterini ben sevdim onu söyleyeyim. Yemek konusunda hatalar yapmış olabilir ama kötü bir kişi olamaz. Bence Zeliş gizlice zehir katmış olabilir. Çünkü Tekin'den intikam almak adına her şeyi yapan komplocunun önde gidenidir o.

    • Kendine komedyen
      Kendine komedyen Month ago

      HAKAN122 PRO hiç olmasa daha iyiydi sanki illa Olucaksa yabancı olması daha sempatik zaten

    • KRAL GERİ DÖNDÜ
      KRAL GERİ DÖNDÜ Month ago

      Yok ya güzel karakter yabancı karakter gelmesi güzel geldi

  • serdar sunugral
    serdar sunugral Month ago

    ya gelin uzunen hepniz kustunuz nazike cok guzel yemek pisryor nazikenin qedrini bil husnu ailesi

  • Nijat Jamal
    Nijat Jamal Month ago

    😂

  • Crazy cyclist
    Crazy cyclist Month ago +37

    Kusma sahnesi hoş olmamış

  • Azəripro
    Azəripro Month ago +9

    lan iyren dim midem azımda

  • Hacer Celik
    Hacer Celik Month ago +1

    Çoban aylesi zehirlendi 😄😄

  • arda Kasım
    arda Kasım Month ago +2

    alahin salagi

  • djan. astara
    djan. astara Month ago

    32 aboneyim beni 70 abone yaparmısınız❤

  • Həsən Quliyev
    Həsən Quliyev Month ago +139

    ah suat ah bırkatın gittin suatı kimler özlüyor ben evet

  • Həsən Quliyev
    Həsən Quliyev Month ago +6

    biliyordum jenniferin yaptığı yemekten hastanelik olucaklarını

    • Ruce Brothers
      Ruce Brothers Month ago

      Tipsizzz

    • Fatma yk
      Fatma yk Month ago +1

      @Deniz Gonca Gül ne demek degil. Brokoli bi yemek. Gayette güzel tadi, ama iste buldukca bunuyo insanlar hps olmamis aslnda bu video. Sanki millet hergun et yer gibi özellikle trde hangi aile et yiyebiliyor artk. Nimete hakaret sacma bos bi video, bölüm dolsun az komik olsun diye biseyler yapmislar.

    • Deniz Gonca Gül
      Deniz Gonca Gül Month ago

      Aynen Ya Yemekler Yemek Değil

  • serkan yüce
    serkan yüce Month ago +11

    Film iyice boka sarmaya basladi.tekinin sevgilisi bekar bir kiz kendi evlerinde kaliyor evin icinde yari ciplak kaliyor.husnuye de normal geliyor bu is.dizi iyice ahlak tan terbiyeden uzaklasmis.bir an once bitirin şu diziyi

    • Fatma yk
      Fatma yk Month ago

      Bende seviyorum diziyi ama bu sezon bu gelinle olmamis uymamis bu aileye. Bozmuslar yani. 🙄

    • KRAL GERİ DÖNDÜ
      KRAL GERİ DÖNDÜ Month ago +1

      Bu dizi baya sürer kac bölüm oldu

  • Cetin Cetiner
    Cetin Cetiner Month ago +33

    Husnunun brokoliyi kokladiginda verdigi tepkiye kahkaha attim ya 😂😂

  • Yakup berk Sezen
    Yakup berk Sezen Month ago +2

    Çok güzel ya 😂