Driving mistakes I made ft my dad

Share
Embed
  • Published on Jun 13, 2019
  • ▶ Thank you Dollar Shave Club for sponsoring this video! Go to DollarShaveClub.com/illymation to get your first starter set for $5. Checking this out directly supports me and my channel!
    ▶PATREON: patreon.com/illymation
    Thank you patrons!
    ▶ IAN DOKIE: my amazing cameraman and live action editor!
    iandokie
    I USE:
    ▶ ToonBoom Harmony Premium - to animate
    ▶ Adobe Photoshop CC
    ▶ Cintiq 16 Pro - screen tablet (but I recommend basic cheap pen tablets from Wacom)
    STAY CONNECTED!
    illymation
    illymation
    ▶ twitch.tv/illymation
    ▶ illymation.tumblr.com
    ▶ SECOND CHANNEL: SILLYMATION ru-clip.net/channel/UCP9IBqJbr6RdNC-orxvzc9A
    - I'm sorry, I'm not available to do lines for videos anymore; I've gotten really busy :(
    - I am NOT looking for animation or video help! I appreciate your kindness. I'm not in a place where I need to hire people, not even for free.
  • Film & AnimationFilm & Animation

Comments • 2 969

  • Master Blaster25
    Master Blaster25 6 months ago +11473

    Little Ginger Girl brutally murders mailbox (2019) (Colourized)

  • Bag_of_Shit
    Bag_of_Shit Day ago

    Lily : my dad said no
    Me : HA GET REKT BOI
    Lily : *insert meme here*

  • BlaccChalk
    BlaccChalk 2 days ago

    *So YoU jUsT wAiT tIlL My FaThEr HeArS aBoUt DiS*



    -Illy Malfoy

  • Michael Butler
    Michael Butler 3 days ago

    By brother scraped the side of my mom's car across a fence once. He tore off about a foot of paint, and broke off one of the rear-view mirrors.

  • Else EJW
    Else EJW 3 days ago

    My mom Texas on her phone when we're driving

  • Christopher Marshall

    Did you stab your friend?

  • True survival
    True survival 4 days ago

    You're from North Carolina

  • Alexandra Cicco Sinno

    Omg I LOVE YOU SO MUCH

  • That one Loser
    That one Loser 6 days ago

    Illyanimation: accidents happens



    Me: hmm

  • Cesar GamerYt
    Cesar GamerYt 6 days ago

    Devils number 3:08

  • Unaware Fruit
    Unaware Fruit 7 days ago

    I heard showtunes. What are your favorites?

  • E.
    E. 7 days ago

    Lightning mcqeen, I am speed

  • Jaiden Tomlinson
    Jaiden Tomlinson 8 days ago +1

    Omg your dad sounds like the mammoth in ice age wtf!!

  • King Derp
    King Derp 9 days ago

    4:11 is an example of mechanics repairing things that are fine and want you to pay extra money for nothing

  • adam Hughes
    adam Hughes 10 days ago

    Illymation:I was mortified.
    Me if I done that :REEEEEEEEEEEEEEEEEEE I'm SCREWED!!!!

  • xXgacha katXx
    xXgacha katXx 11 days ago

    I...think your car,charlie is now haunting people

    Charlie charlie?

  • Multisvy YT
    Multisvy YT 11 days ago +1

    M y e a r s 🥺

  • DesertBlossom
    DesertBlossom 12 days ago

    Illy: *lip smack* My dad said no!
    Me: LOL!! 😂

  • Nether Dominater
    Nether Dominater 12 days ago

    So I'm just gonna say it....

    Did your friend have her period in your passenger seat?

  • Klyde Jimeno
    Klyde Jimeno 13 days ago +1

    I don't know if any of y'all will get this but her dad sounds like Nogla to me

  • egzel
    egzel 13 days ago

    this video deserves a like just because such a good ending

  • Emily Zepf
    Emily Zepf 14 days ago

    Dadmobl lol :3

  • Allison Stephens
    Allison Stephens 14 days ago +1

    YOU SPIL- 4:28 LIPSTICKS IN MY VALENTINO WHITE BAG!!!

  • Flame
    Flame 14 days ago

    wait so I'm not the only one to name cars?????? omg twinsies!!!!

  • Annika V.
    Annika V. 14 days ago

    Hmm.... Do I perhaps smell... MCR?

  • 。:gacha girl゚:。
    。:gacha girl゚:。 16 days ago

    I actually name my cars too
    I named mine Darth Vader it's because the front looks like his mask

  • Matthew Leigh
    Matthew Leigh 17 days ago

    we stan our dad

  • Adventures with Armando

    Is it just me, but illy kinda looks like jeb without the beard

  • Leonel Zavalza
    Leonel Zavalza 18 days ago

    illymation wanted for $130;000;00 murderer for murdering mailbox

  • Andy Lol
    Andy Lol 24 days ago

    3:13 DRACO MALFOY?!?!?!?!??

  • kla waii
    kla waii 24 days ago

    She's so pretty 💁‍♀️💕

  • Fifi Flair
    Fifi Flair 25 days ago

    My dad said no
    Oawwwww

  • Justine's Mic
    Justine's Mic 25 days ago

    wait okay thank you for making this animation because i’m kind of a new driver and this stuff is super helpful to know

  • Alex Burton
    Alex Burton 25 days ago

    Hitting a mailbox can sometimes be a feteral offence.

  • Joshua Van Well
    Joshua Van Well 25 days ago +1

    Oh the transmission

  • Alycal G
    Alycal G 26 days ago

    Her: Hits mailbox
    Me: Yeah f***k that mailbox.

  • Arron Krish
    Arron Krish 26 days ago +1

    What car is it?

  • River Meury
    River Meury 27 days ago

    What kind of mailbox this dude have a gold plated mailbox

  • Kid Jammer
    Kid Jammer 27 days ago

    Listen tokk a RU-clip ppl

  • BFF Stars
    BFF Stars 27 days ago

    At 5:17 650+575+286=1511

  • Michael Butler
    Michael Butler 28 days ago

    Did that blood come from where I think it did? If it did, I think I'm gonna barf.

  • Sophia Claire
    Sophia Claire 28 days ago

    My grandma would let us name her cars after Thomas the Train characters based on the color of the car. My dad also named his black mustang Toothless.
    The only reason I want a car is to name it

  • Eilish Fans
    Eilish Fans 29 days ago +1

    Izzy: listens to Taylor Swift while alone in the car
    Me: SYSTEM OF A DOWNNNNnNNNNNNnNnNnNN

  • alice maddness
    alice maddness 29 days ago

    I love her energy, It makes me smile so much

  • Karen Notzon
    Karen Notzon 29 days ago

    I like the Draco thing 😉

  • Artgirl177
    Artgirl177 29 days ago

    It’s called toilet paper. Get a fact

  • FigureSkateWithEmma
    FigureSkateWithEmma 29 days ago

    Good lesson

  • Алисса Грейс

    Is it just me... Or does the guy at the end.... Look like Elton.... From TFIL.... IS IT JUST ME OR WHAT?!?!

  • Pastel Bun bun
    Pastel Bun bun Month ago +4

    "I didint hurt me or others"
    You hurt the mailbox

  • deborah ball
    deborah ball Month ago

    I ♥️ your art style :3

  • Qualitae_V
    Qualitae_V Month ago

    Hold da fRiCk upー
    You got your license at 16???

  • Sea Bunny85
    Sea Bunny85 Month ago

    This video made me laugh so much I love it!

  • bonniepictures39
    bonniepictures39 Month ago

    WHY THAT NOISE MY EARS

  • Ocean
    Ocean Month ago

    When I was 11, my mom let me pull the car out of the driveway but she didn’t tell me how to properly use the brakes so I ran directly into my house

  • charlotte W
    charlotte W Month ago

    Yaaasss Draco Malfoy also my name is charlie...HMMHNmMHMmmNMmjHMMHjMnhMmjhMMhhmmm

  • otaku gemi
    otaku gemi Month ago

    What about that mailbox huh!? It had a family >:0

  • The Reddit Spaghetti
    The Reddit Spaghetti Month ago +1

    *How did the your first car get the blood in it*

  • Devashri Yadav
    Devashri Yadav Month ago

    OMG that DRACO reference was so funny

  • Raven the Hunter
    Raven the Hunter Month ago

    Omg our cars name is Charlie to UwU

  • egghuman.
    egghuman. Month ago

    -poor mailbox-