PRO BASKETBALL PLAYER DESTROYS PRIVATE D1 HIGH SCHOOL PICK UP GAME! *THEY WERE PISSED!*

Share
Embed
  • Published on May 20, 2019
  • Check out this G-league player that randomly shows up to a private division 1 pick up run and nobody knew who he was, gets destroyed! lol
    Jordan Stevens played for Midwestern State then tried out for the cleveland cavaliers at the NBA Summer League.
    --------------------------------
    Follow Us On Social!
    --------------------------------
    INSTAGRAM: bit.ly/2jZYaAj
    Twitter: bit.ly/2jWBBdE
    Facebook: bit.ly/2kTRHW5
    -------------------------------------------------
    Check Out Our Other Channels:
    -------------------------------------------------
    Main Channel: bit.ly/2jZTNWd
    BIL 2.0: bit.ly/2kiyjlY
    EastCoast Highlights: bit.ly/2ktrhNf
    WestCoast Highlights: bit.ly/2kiwPYD
    MidWest Highlights: bit.ly/2jWClPY
    The South Highlights: bit.ly/2jWVQrp
    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    If You Love Our Content, You’ll Love Our Brand, Shop With us:
    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    Shop: bit.ly/2jxxecU
  • SportsSports

Comments • 1 581

  • Sean W
    Sean W 3 months ago +2030

    Players in video
    Jordan Stevens - the guy killing everybody
    Hoodie Rio - Mizzou
    Jeremiah Tilmon the 6’11 dude - Mizzou
    Caleb Love, five star recruit - Red shirt
    CamRon Fletcher, five star recruit - White shirt
    Yuri Collins blue shorts - Saint Louis U
    Terrence Hargrove dark skin with the kyries - Saint Louis U
    EJ Liddell - Neon Nike swoosh shirt, top 50 recruit - Ohio State
    Bryton Hobbs w/ bald patch - Pro player

    • Alek Rose
      Alek Rose Month ago

      I went to school with Jeremiah Tilmon!!! WOW that's awesome! He was #44 in the country and was going to sign with U of I or the university of Illinois. He backed out and went to Mizzou last minute

    • Jai Que Barbaro
      Jai Que Barbaro 2 months ago

      Thanks for telling us , should they all get drafted or only a few if so can u tell me the ones that will

    • Filmmaker J
      Filmmaker J 2 months ago

      Sean W RESPECT ✊🏾

    • Jedi the Supreme
      Jedi the Supreme 2 months ago

      You can have Stephen a smith Job bro..you actually do your homework

    • Practical Driver
      Practical Driver 3 months ago

      I was bout to say... damn all these guys can hoop

  • Ganiyu Are
    Ganiyu Are 5 hours ago

    This just makes me wanna get in the gym even more 🤯

  • Abe Lincoln
    Abe Lincoln 7 days ago

    I once watched a scrimmage between Jason kidd, Kevin Johnson, 1 european player (named myrtle), and 4 mcdonald all americans (this was in 1998 timeframe). Jason kidd got cooked by this guard who played in europe named myrtle. He got cooked on both sides of the floor, no one really talked shit, but it was interesting... that guard cooked everyone, but he wasnt on the floor same time as KJ. Was interesting to see all these players from 3 diff levels play in a 20 min scrimmage (i attended his basketball camp). I'll never forget that guard cooking the shit out of jason kidd.

  • Once a leo turned lion now judah

    His game just looks polished, he knows what he can and cannot do and dosent go away from his game. He also plays with extreme confidence and turns it off and on at any time.

  • punizzzle
    punizzzle 12 days ago

    Drop this dude in the 80s and we’d be saying he’s the goat lmao

  • FreeCee24
    FreeCee24 13 days ago

    Bruh shot like 56-50....yep his next 6shots would've been bottoms!😂

  • Gary Benson
    Gary Benson 26 days ago

    I felt like this when I went to go run vs 17 yr old DJ augustin I was like really this kid is elite...going to UT... after he gave me 40 I was convinced 😱😅

  • NGTV
    NGTV 29 days ago

    10:10 mans was bouta cry

  • zeokenX
    zeokenX Month ago

    10:35
    LMFAO 😂😂😂 "That Xbox Live Ranked match I almost won but lost" face 😂😂😂

  • loxc Up
    loxc Up Month ago

    Jimmy Butler playing against the T-Wolves like

  • Yo Boii
    Yo Boii Month ago

    2:25 who is dat??

  • Roemello Douglas
    Roemello Douglas Month ago +1

    Bro WHERE DO THESE PPL GET THEM NBA COMPRESSION TANK TOPS

  • Anurdwitglasses
    Anurdwitglasses Month ago

    That move @ around 11:47 was cold as hell🥶

  • CJ Key
    CJ Key Month ago

    When a dude killing EVERYBODY like this, all you can do is laugh 😂😂😂

  • dadavic
    dadavic Month ago

    Jordan Derrick Fisher Stevens giving them the business 👊🏾

  • adrain tucker
    adrain tucker 2 months ago

    Lol

  • SAINT LOUIS NATURAL HAIR EXPO

    Come here

  • kevani88
    kevani88 2 months ago

    D2 Rico Hines run lol

  • Don Deal
    Don Deal 2 months ago

    Nobody playing defense

  • mike howard
    mike howard 2 months ago

    i WOULD HAVE BEEN MORE IMPRESSED IF HE STRAPPED UP AND STOLE THE BALL EVERY OTHER TIME HIS MAN TOUCHES IT...... DEFEND IS HOW YOU TRULY HUMBLE A MAN! YOU CAN FIND WHAT HE DID IN ANY LEVEL OF PRO BBALL PLAYER THAT WALKS IN A TOPPED OUT GYM

  • mediacenter man
    mediacenter man 2 months ago

    12:51 Elite players see the game in slow motion

  • Despacito47
    Despacito47 2 months ago

    This just shows how we all think that g-league players are "trash." yet they are still extremely professional. There are only a few thousand people who have ever been in the NBA. Being in the G-League still takes extreme skill.

  • CJ Key
    CJ Key 2 months ago +1

    This right here shows the skill level between high school, college and pro players!!! People see these bomb ass high school players and automatically assume they can play with pros 🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️

  • Demetrius Middleton
    Demetrius Middleton 2 months ago

    That pocket pass at 5:15 was next level tho 🔥

  • Q-J Hoops
    Q-J Hoops 2 months ago +1

    Who ever edited this deserves a raise.💯

  • Tay K
    Tay K 2 months ago

    This just goes to show that the worst NBA player can be the best College player

  • Jafari Martin
    Jafari Martin 2 months ago

    Rio is a baller

  • TheRealStonerSimpson
    TheRealStonerSimpson 2 months ago

    I ain’t know Torey Lanez could hoop 🤔😂🤷🏾‍♂️

  • Micheal Hebert
    Micheal Hebert 2 months ago

    Dam

  • Micheal Hebert
    Micheal Hebert 2 months ago

    And I thought I could play basketball

  • Micheal Hebert
    Micheal Hebert 2 months ago

    Bullet passes

  • dgmt
    dgmt 2 months ago

    There are about 5000 div 1 college players. There are only 300-500 nba players. So obviously G league is still with about same amount of players (400-500). So not many high school and college players make it that far

  • Stephano
    Stephano 2 months ago

    4:40 "Y'all defense sucks" Im dead

  • Mr Hardworker
    Mr Hardworker 2 months ago

    Nobody plays defense

  • Jamaal Horton
    Jamaal Horton 2 months ago

    Left handed dude got super work!!!!!

  • Crypto Wall Coin
    Crypto Wall Coin 2 months ago

    That slow mo wasa travel 3:50 min, but it looked legit live

  • Austin Sajdowitz
    Austin Sajdowitz 2 months ago

    Dudes in the G league not nba

  • Vegan Dude
    Vegan Dude 3 months ago

    11:32 best play in the whole video

  • Lythan Namoc
    Lythan Namoc 3 months ago

    This dude was in D2

  • Rocky Khadafi
    Rocky Khadafi 3 months ago

    When i use to watch Jordan play back in 2012 at Southeastern Iowa, i knew i was watching something you dont get a chance to see everyday, so every chance i got i let him know that, Keep Pushing J.O. no ones been able to guard you... Ever!

  • Rocky Khadafi
    Rocky Khadafi 3 months ago

    I see u J.O. #Blackhawknation

  • Joseph Johnson
    Joseph Johnson 3 months ago

    Imagine Kyrie Irving

  • JuANtoBi913 913
    JuANtoBi913 913 3 months ago

    Didn’t he drop like 58 points ??

  • BrokeBoi Beats
    BrokeBoi Beats 3 months ago

    0:03 he traveled

  • JR
    JR 3 months ago

    There’s levels bro.

  • Jamesy NFG
    Jamesy NFG 3 months ago

    "Baby" celebration @ 8:33 just to get J'd 8 seconds later lmaoooo

  • BELIEVE
    BELIEVE 3 months ago

    Jordan stevens remind me of speaker knockerz kinda

  • Alonzo Sirmans
    Alonzo Sirmans 3 months ago +1

    🤣😂😂 ay man this is excellence at its finest!! this is the true essence of the american dream! I love yall for this from the players to the team at BIL for pushin the culture strong all these years! Im in the army so im always away from my roots but i step on a military court n do my thang, yaw shud come thru... Stout or Soto PFC @ Fort Bliss, TX. Love yall man

  • lemme change it damn
    lemme change it damn 3 months ago

    Love seeing these children learn lessons. Like boy, u got SO FAR TO GO!!!😂😂😂

  • Levi Finch
    Levi Finch 3 months ago +5

    Hesi, step back, pull up, post, distance, attacking. Mr. COMPLETE (GREAT WORK).

  • Kayode Molen
    Kayode Molen 3 months ago

    D1 highschool...what is that?

  • Jedi the Supreme
    Jedi the Supreme 3 months ago

    Rico Hines get this man out to the west coast ASAP

  • Islandkid679
    Islandkid679 3 months ago

    This may be a stupid question, but I've rewatched this vid like 5 times...and I'm still not sure who the pro is here. Is it the dude with the blue shorts and black tank top?

    • Donisto B
      Donisto B 3 months ago

      Islandkid679 definitely blue shorts

  • Josh Tran
    Josh Tran 3 months ago

    What shoes jordan stevens wearing?

    • Donisto B
      Donisto B 3 months ago

      Josh Tran some shoe in the paul george line i think

  • Abdelmelik Farooq Alwahid

    There are WNBA players that can run circles on these guys let alone the 12th man on a professional roster.

  • Ash 543
    Ash 543 3 months ago

    I know they high school players but gahhh damn get this man a contract

  • Montell Hatch
    Montell Hatch 3 months ago

    Ian even notice hoodierio

  • Dustin Griffith
    Dustin Griffith 3 months ago

    I clicked on this thinking it was another Professor live clip lol,... then I was like damn is that Bryton Hobbs the G league player????? Is that right??

  • GSHeverything _27
    GSHeverything _27 3 months ago

    What's his name yo 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Roemello Douglas
    Roemello Douglas 3 months ago

    Bring this man to the UCLA private games bro