Это видео недоступно.
Сожалеем об этом.

BTS funny *100 BEST MEMES* pt.18

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 26 июл 2017
  • Song:
    Mashup of
    K.A.R.D. - Don't Recall
    Got7 - Never Ever
    BTS - Not Today

Комментарии • 418

  • hi it's me sasha
    hi it's me sasha 4 дня назад

    1:57 *i ride my bros*

  • Emiina D
    Emiina D 22 дня назад

    0:17
    Beach fight me and tell me he's changed *NOW.*

  • PURPLE WATER
    PURPLE WATER Месяц назад

    1:57 FELL OFF MY BED

  • marsha sinaulan
    marsha sinaulan 2 месяца назад

    Friend: you know now BTS isn't popular anymore
    Me:thinking "bitch what"
    Me:it's fine i still like them


    This literally just happend on my birthday and i choose her her the last for cake mu hahaha

  • Mikey Mandix
    Mikey Mandix 2 месяца назад

    These are funny and most of them are related, I can even...

  • Liyah Miller
    Liyah Miller 2 месяца назад

    3:11 😂😂😭😂😂😩😩

  • Don’t lie u know u want that llama
    Don’t lie u know u want that llama 2 месяца назад

    4:47
    I think I actually just exploded...

  • Memelord Of The Present
    Memelord Of The Present 3 месяца назад

    I think we can all relate to 4:50. I, myself was actually forced into listening to them by my older sister (not that i don’t like them, i mean i’m watching this video instead of writing an essay i have to hand in tomorrow at 0:27 at night for fucks sake)and now we complain together about how poor we are and how much we want BTS to come to Europe so we can go to a concert. What’s your bias btw?, mine’s Jimin and my sister’s is Yoongi.

  • Nifty Art
    Nifty Art 3 месяца назад

    4:45 the most accurate meme i've seen in a while..I swear I just wanted to know their names..😭😭

  • Gachaxyz
    Gachaxyz 4 месяца назад +1

    6:31 wait what??

  • Sugakookies withmochi
    Sugakookies withmochi 4 месяца назад +1

    4:08 awwwwwww! He's grown a lot 😄😭

  • Ramasamy Krishnasami
    Ramasamy Krishnasami 4 месяца назад

    4:05neither do I

  • Savannah Leigh
    Savannah Leigh 5 месяцев назад

    Hoseok found the gecko 🤤💕🤤😂😂😂

  • Suga4MyTae •
    Suga4MyTae • 5 месяцев назад

    1:55 *I KNEW IT*

  • leah jean
    leah jean 6 месяцев назад

    Wait did he really ahhh umm lose his verginity at 14. . . Umm ok?

  • ViVi
    ViVi 6 месяцев назад

    The first one is so me

  • mariah arthurs
    mariah arthurs 7 месяцев назад

    What is 0:25 from?

  • squishy mochi
    squishy mochi 7 месяцев назад

    I'm here after watching a bunch of bts ffs i need a break that stuff.got dark real quick,😂😂😂😂

  • Mia Jemima
    Mia Jemima 7 месяцев назад

    What had happened today at school irl:
    Me: I love BTS so much *continuously talks about BTS and annoy my friends*
    Friend 1: I searched up BTS...
    Me: REALLY?!?! DID YOU FALL IN LOVE?!?! DID YOU FALL IN DEEP!!!!!! WHO DO YOU LIKE?!?!!?!!!!!!
    Friend 1: No... I don't really like them. They all look the same too. The only song I like tho is DNA...
    Me: BRO!!!!! THEY DO NOT LOOK THE SAME!!!!!!!!!!!! WHY?!?!?!? WHY?!?!? *fake cries ("I'm so sick of this fake love!" lmao, get it?)*
    I was so surprised to hear what she had to say during our music lesson. The teacher let us listen to kpop so we decided to listen to DDU DU DDU DU by BlackPink (luv it btw). Apparently, friend 1 doesn't really like kpop that much. She wanted to listen to English songs...
    Me: Teacher!!!! LET'S LISTEN TO DNA!!! PLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Friend 1: Jem (My nickname), do you know EXO, Kokobop?
    MY HEART SANK.... I mean like, I don't hate EXO or anything but...
    Me: NUUUUUUU!!!!!!! WHY EXO!!?!?!?!! WHY!?!?!! *I say while yelling her name*
    Then, my sister, who is a multi-fan, says that she wanted to listen to Kokobop with friend 1... So ya...
    BTW, I have another friend (friend 2) who doesn't like BTS and only likes DNA.... I asked who she thought was the cutest tho in BTS.... She said.... NAMJOOOOOOOOON!!!!! and I was sooooo happy.... She actually liked one of the members unlike friend 1!!!! So...
    The End!
    Edit: the words in bold are my actions btw

  • gurl.
    gurl. 7 месяцев назад

    4:44 What I learnt :
    1. God of Destruction.
    2. Worldwide Handsome.
    3. Lil' Meow Meow.
    4. Hobi / The Sun.
    5. Chim Chim.
    6. Human Gucci.
    7. Coconut Head.

  • Suga Suga Sweetie
    Suga Suga Sweetie 7 месяцев назад

    1:07 okay but Jimin's 'beach' remix and J-hope's body
    1:56 'I ride my bros'
    I mean For my bros
    ...
    Or do I...?
    6:16 okay but Kookie is holding that with one hand.
    Last one I swear....
    7:03.

  • Soso LovesBangtan
    Soso LovesBangtan 7 месяцев назад

    7:19 omgggg do true!!! I suddenly started talking non stop... my teacher was like „shut up“ 😂😂 I was the only one 😂😂
    But also when we‘re in geography class and South Korea is mentioned I look at my friend (also kpop fan) with that look 😏😏😏 you know

  • Ashley
    Ashley 8 месяцев назад

    It's annoying to have to read the meme quick, sometimes I dont get a chance to finish and have to go back. Slow the video down!!!!!!

  • Aria
    Aria 9 месяцев назад

    6:30 poor tae they roasted him😂😂

  • rrnvdd_
    rrnvdd_ 9 месяцев назад

    the bg music is eh?

  • taehyung's beach
    taehyung's beach 9 месяцев назад

    1:55 😂hobi

  • simplistic tae
    simplistic tae 9 месяцев назад

    When the thumbnail is actually the first clip👏👏👏

  • Cherry Blossom Ninjagirl
    Cherry Blossom Ninjagirl 9 месяцев назад

    1:56 lol I'm crying 😂😂😂😂

  • christine morillo
    christine morillo 9 месяцев назад

    7:02 Can we talk about how NamJin are being bad parents here?? 😂😂😂

  • Mini Mochi
    Mini Mochi 9 месяцев назад +2

    Im honestly just here for the music btw SOMEONE PLEASE FIND THIS AND HMU

  • ISHIP YOONMIN I ship them higher than my grades
    ISHIP YOONMIN I ship them higher than my grades 9 месяцев назад +2

    4:06 why must he grow up :'(

  • ISHIP YOONMIN I ship them higher than my grades
    ISHIP YOONMIN I ship them higher than my grades 9 месяцев назад +3

    3:26 so true I cri

  • kim park aleumdaun
    kim park aleumdaun 9 месяцев назад

    I am obsessed with the memes of bts😍😍😍😍

  • Starfire Teentitans
    Starfire Teentitans 10 месяцев назад

    Did tae really lose hus virginity at the age of 14?

  • Marie
    Marie 10 месяцев назад

    1:34. That's all i wanted to say. Just 1:34.

  • sh00k jin_
    sh00k jin_ 10 месяцев назад

    7:39
    *i SHiP iT*

  • Ash Perez
    Ash Perez 10 месяцев назад

    6:12 so fricken True they always like "are they girls" like tf no

  • ¡¡MelLoWlY!! •
    ¡¡MelLoWlY!! • 10 месяцев назад

    My favorite meme was "when your teacher mention's south Korea" BC that has happened before and that time I actually payed close attention

  • sTAYYyyyYY they call meh
    sTAYYyyyYY they call meh 10 месяцев назад

    2.00 I LOST MY SHITEU??? LMAO WHY DID I LAUGH😂😂😂

  • meh lol
    meh lol 10 месяцев назад

    5:13 THERE ARE 8 OF THEM!

  • basic kana
    basic kana 10 месяцев назад

    YAYY I FINNALY FOUND MY ASS UNDER MY CHAIR.

  • Tae's loud a** sneeze and YOONMIN!
    Tae's loud a** sneeze and YOONMIN! 10 месяцев назад

    Wait?! Where is the link to the video with 2seok being scared of a gecko and jimin being his usual little sh*t self (lol we all know how mischievous he is)?

  • Kasey Teng
    Kasey Teng 10 месяцев назад

    3:33 *TAKE IT OFF NOW GURLLLLLLLLLLLLLLLLL JUST TAKE IT OFF UGHUG-*

  • BANGTAN'S MOMMI
    BANGTAN'S MOMMI 10 месяцев назад

    4:44 me 😂

  • Markson Is Real
    Markson Is Real 10 месяцев назад +2

    Omg I always click on bts videos and got7 songs are here aswell

  • Dian LiLi
    Dian LiLi 10 месяцев назад

    See, even the waiter who gave jungkook crayons to keep him occupied before dinner knows he's a baby

  • Becca BTS
    Becca BTS 10 месяцев назад

    1:59 im dEAD

  • XxTaeTae’sWeirdAlienFriendxX 12
    XxTaeTae’sWeirdAlienFriendxX 12 10 месяцев назад

    1:09 awww that’s so sad. That stupid fan better regret saying that. I love it when hobi is alone I hope he does it again!

  • Lesley Echavarria
    Lesley Echavarria 10 месяцев назад

    3:39 iconic Namjin moments

  • Messy Me
    Messy Me 10 месяцев назад

    seeing that post about hoseok not doing a vlive and living the luxury life of right now wherein he's done about three alrdy, im smiling like an idiot.
    but now it's yoongi who hasn't done a vlive in a year and a month smth and i miss him so muuuch :(( and jungkookie too

  • jaysunfloweo •
    jaysunfloweo • 10 месяцев назад

    4:02 just made me die

  • SkyLeeHarris Entertainment
    SkyLeeHarris Entertainment 10 месяцев назад

    1:93 not if we take everyone else out

  • Le Disgusted - By Hyungwon
    Le Disgusted - By Hyungwon 10 месяцев назад

    Dammit, when did they give him the crayons at dinner? I saw it a while ago somewhere but I can't even remember if it was an episode of some show or a vlive! Ugh

  • Shannon Rochon
    Shannon Rochon 10 месяцев назад

    OMG...I'm CRYING here.
    Best ones:
    1-Tae's lost viginity age/hair cut
    2-The vibrator Bomb
    3-Your 7 vs my 7
    I swear, ARMY are comedy gods...😆😆😆

  • s t o p
    s t o p 10 месяцев назад

    1:15 true..

  • Magi Vortep
    Magi Vortep 10 месяцев назад

    X'D phahaha lol Namjoon reminded of me because I burnt one half of my face... Frying mushrooms... X'D
    This memes is what I'm living for X'D ♥♥♥

  • Starbuckso Gorl
    Starbuckso Gorl 10 месяцев назад

    4:03 omg yes thats so true

  • チェウォンリー
    チェウォンリー 10 месяцев назад +1

    Jungkook: Who needs a boyfriend when our new army bomb vibrates!! Look how big-
    Namjoon: *CUT THE CAMERA OFF!!!*
    Lmfao joonjie wtf why u have those thoughts

  • Wifi • Orbit
    Wifi • Orbit 10 месяцев назад +2

    4:44 story of my life

  • I _have_homework_to_do
    I _have_homework_to_do 10 месяцев назад

    0:21 the struggle of being a international ARMY

  • infires man
    infires man 10 месяцев назад

    1:55 what is this actually real??

  • Min yoongi :3
    Min yoongi :3 11 месяцев назад

    6:12 OMFG THIS HAS TO STOP EVERY SINGLE ONE OF MY FRIENDS SAYS THEY ARE UGLY THEY LOOK THE SAME AND SAYS THAT THEY ARE GIRLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*^*

  • Kyra's MilkTAE
    Kyra's MilkTAE 11 месяцев назад

    WOW jungkook still is a fetus his hyungs still giving him crayons😂😂

  • itsjustnoelle
    itsjustnoelle 11 месяцев назад

    7:03 @Vixx's lightstick😂

  • itsjustnoelle
    itsjustnoelle 11 месяцев назад

    1:19 Why can I hear Jin screaming in his photos😂

  • Smol cup of Tae
    Smol cup of Tae 11 месяцев назад

    Is this real 1:58

  • Rosa Pink
    Rosa Pink 11 месяцев назад

    is 7;03 true?

  • yeon ki min
    yeon ki min 11 месяцев назад

    4:01 i really want jin to say that to yoongi😂😂😂

  • vilde9991
    vilde9991 11 месяцев назад

    0:27 anypne else loved this jimin protective part

  • Miner Kitten
    Miner Kitten 11 месяцев назад

    Fuck I screenshotted all of them

  • Miner Kitten
    Miner Kitten 11 месяцев назад

    I heard Never Ever and I was like "yEs" but then I heard Not Today and I was like "yEAAHH"
    EDIT: 5:34 ... bITCH?!

  • kpop._.forlife
    kpop._.forlife 11 месяцев назад

    7:41 Yoongi and Baekyhun are J U N G S H O O K

  • Yoonmin are my biases
    Yoonmin are my biases 11 месяцев назад

    Ahhh dont know who two I should ship yoonmin or yooneosk 😰😭😭💖

  • cryin g
    cryin g 11 месяцев назад

    0:10 WHO WILL EXPLAIN

  • BTS ARMY
    BTS ARMY 11 месяцев назад

    5:17
    Me:spits out milk from laughing too hard then that gaging cuz it was gross

  • Star
    Star 11 месяцев назад

    6:31 legit?

  • Star
    Star 11 месяцев назад

    8:30 I know the feeling.

  • Sweet As Suga
    Sweet As Suga 11 месяцев назад +2

    1:34 I want him to never grow up....

  • αrα
    αrα 11 месяцев назад

    Okay, you got me laughing hard at 5:16
    Like what the actuall hell 😹
    Its six dogs doing the hip thrust and one dog standing up
    Oh the sarcasm

  • Inspires! Love yourself!
    Inspires! Love yourself! 11 месяцев назад +1

    What's the video at 6:15?? I want to see it but I dont know the name for it

  • Park Meow Meow
    Park Meow Meow 11 месяцев назад

    5:18
    I’m both,
    first I have dirty thoughts, and than I need holy water.

  • Scarlett사랑해
    Scarlett사랑해 11 месяцев назад

    5:05 Justin seagull!

  • Min Yoonji
    Min Yoonji 11 месяцев назад

    4:43 yeah same😂😂😂

  • Larra Juvida
    Larra Juvida 11 месяцев назад

    OMG, CAN PLEASE SOMEONE TELL ME WHAT VIDEO IS THAT!? (7:32) I WANNA SEE THE FULL VIDEO OF IT, LOL

  • Jocelyn Min Yoongi
    Jocelyn Min Yoongi 11 месяцев назад +2

    The part where chayeol says why Jimin is 😃 smiling like that and gets shy and I was like back off Jimin and chayeol Jimin is Yoongi's 7:39

  • Jocelyn Min Yoongi
    Jocelyn Min Yoongi 11 месяцев назад +2

    Man these videos always cheer me up 😃 ☺

  • SarangTae UwU
    SarangTae UwU 11 месяцев назад

    6:10 that's what my mom said when I first showed her them😐🙁😑😐😶

  • jamlessboy
    jamlessboy 11 месяцев назад

    7:08 lmao

  • jamlessboy
    jamlessboy 11 месяцев назад

    2:32 only taller and brighter XD XD

  • Xx Sarah xX
    Xx Sarah xX 11 месяцев назад +2

    6:34 *"not with that haircut he didn't"*

    • Shannon Rochon
      Shannon Rochon 10 месяцев назад

      Xx Sarah xX i nearly fell out of my tub laughing...😆

  • Xx Sarah xX
    Xx Sarah xX 11 месяцев назад

    4:45 literally what happened to me 😂💞

  • Hellohiomg :D
    Hellohiomg :D 11 месяцев назад

    5:43 WHERE THE FANFIC AUS AT?!

  • Namjoon ARMY
    Namjoon ARMY 11 месяцев назад

    3:26 OMG TRUE

  • Namjoon ARMY
    Namjoon ARMY 11 месяцев назад

    2:3555 Levi is from Attack on titan

  • Nia Naruto
    Nia Naruto 11 месяцев назад

    3:23 was actually really clever , lol
    The Seven you want vs the seven I want , LMAO

  • Nika Blaz
    Nika Blaz 11 месяцев назад

    1.40 there is a bit higher chance since there is 7.5 billion people in the world and not all of them is male or female

  • Bangtan lover
    Bangtan lover 11 месяцев назад

    2:47
    Me : * claps * *That's an unbreakable world record!*

  • Shekinah Sipaia
    Shekinah Sipaia 11 месяцев назад

    5:05 Justin seugle

  • Madeleine Alhaj
    Madeleine Alhaj 11 месяцев назад

    1:24 no frends ;_;