Fight Almost Breaks Out During Service | Kitchen Nightmares

Share
Embed
  • Published on Jun 22, 2019
  • Chef Mike would never.
    If you liked this clip check out the rest of Gordon's channels:
    ru-clip.net/user/gordonramsay
    ru-clip.net/user/thefword
    ru-clip.net/user/kitchennightmares
    More Gordon Ramsay:
    Website: www.gordonramsay.com
    Facebook: GordonRamsay01
    Twitter: GordonRamsay
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 730

  • Lisa Savage
    Lisa Savage 13 days ago

    Whoever's cutting these clips and making the titles for the videos should be fired...
    Last one I watched restaurant runs out of cups plates and cutlery, not a single interesting thing happens up until a waitress looks for a cup and it cuts put and ends....
    This one "fight almost breakibreakduring service"
    Watched the whole thing saw a pull thennnnn cuts out...
    Like wtf
    Learn how to produce quality content. ...
    If 15 year olds can do it, this show should be able to do it...

  • Brad M
    Brad M 20 days ago

    What season and episode??? I wanna see this

  • Assassin Creed14
    Assassin Creed14 26 days ago

    Is it me or when they yell louder they sound more Italian

  • WildBoyD
    WildBoyD Month ago

    What episode is this ?

  • SandboxArrow
    SandboxArrow Month ago

    Michael is batshit crazy

  • TBoy205
    TBoy205 2 months ago

    Chef mike would be more useful

  • Anthony Shunnarah
    Anthony Shunnarah 2 months ago +1

    2:38 Owner: *Nervously smiling and saying "we're okay"* Gordon: "Jesus Christ almighty.." 😂🤣

  • Daud Sacranie
    Daud Sacranie 2 months ago

    1:41 you can tell they where told to say that by the camera crew

  • Gomez1915
    Gomez1915 2 months ago

    Fuck! That was like watching a dirty movie and then cutting out at the best part

  • Doey Jiaz
    Doey Jiaz 2 months ago

    This clip isnt even finished, its fuckin RAAAW!

  • ConspiracyPrepper36
    ConspiracyPrepper36 2 months ago

    Anyone know what series/episode this is?

  • James Brackpool
    James Brackpool 2 months ago

    Cutting it at the important moment is ridiculous

  • Bloomy Rosies
    Bloomy Rosies 2 months ago +1

    They could have taken their time if they put some sord of entertainment device like in Olive Garden

  • I AM ANTHONY carrillo
    I AM ANTHONY carrillo 2 months ago

    *ItS FuCkInG RaW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

  • Illusionzz_5
    Illusionzz_5 2 months ago

    anyone know the episode?

  • Nasty_Lightning -_-
    Nasty_Lightning -_- 2 months ago

    This should be longer

  • Kick Nrompton
    Kick Nrompton 2 months ago

    I WANT MY TURN ON THE XBOX
    *fuck you mickey*

  • Ricky Houdini
    Ricky Houdini 2 months ago

    Get arra here! Get arra here man shi!

  • MinecraftTransgenderyoutube feminist

    Which episode was it?

  • Pierre-Antonin Thibault

    You know it’s bad when Gordon’s the most calm person in the kitchen...

  • Hey Jimmy
    Hey Jimmy 2 months ago

    Y u med bro?

  • GmodFilmsTR
    GmodFilmsTR 2 months ago

    I can say the end is a jojo referance

  • JaneDoe
    JaneDoe 2 months ago

    Jabronis

  • Lexiouse
    Lexiouse 2 months ago

    How you gon cut out the most importnat bit you piece of shit

  • Cristian Caramel
    Cristian Caramel 2 months ago

    That's it?

  • ibster games
    ibster games 2 months ago

    Comedy🤣🤣🤣🤣

  • VHTesla
    VHTesla 2 months ago

    Guy is focused one way...and Mike shoves him directly sideways outta nowhere?! Wtf is wrong with him?

  • Miss Kitty
    Miss Kitty 2 months ago +5

    Does anyone know which season and episode this is???

  • Uata Siu
    Uata Siu 2 months ago

    Michael shoves chef. OREO

  • John Kim
    John Kim 2 months ago

    Wtf is up with here response. Lol 1:40

  • 2k cheese
    2k cheese 2 months ago

    What ep is this

  • Christopher Grant
    Christopher Grant 2 months ago

    What season is this?

  • Koldgamer Plays
    Koldgamer Plays 2 months ago

    Controlling brother

  • Fubuki Shirou
    Fubuki Shirou 2 months ago

    Chef: „GIVE ME THE FOOD I WANT!“
    Michael: *yeet*

  • RMD shadow
    RMD shadow 3 months ago

    The funny thing is that clients are fucking gourmet mf they be like "omg *sees a medium rare burger* ITS RAAAW

  • Leo Geo
    Leo Geo 3 months ago

    711

  • Logan Campos
    Logan Campos 3 months ago

    Eeehhhhhhhh...SUPER MARIO!

  • Hugo Nordin
    Hugo Nordin 3 months ago

    WWE:Gordon Ramsey edition

  • N u t
    N u t 3 months ago

    LEEMEDEFOKELONE

  • Leif A
    Leif A 3 months ago

    chaos. i dunno how anyone can work in such a place for more than a month. The head chef is a turd and should be fired for incompitence. The chef who should have been superviced messed up all the time. The other owners where useless and only where complaining.
    This buisniess has no future before they get their shit together. And the food will always suck if that's the case.

  • Døg Łover
    Døg Łover 3 months ago

    Why post it if you’re not gonna show the fight?

  • Pirzada Ahmed
    Pirzada Ahmed 3 months ago +1

    what episode is this for kitchen nightmares, I might watch it.

  • X Razorsz X
    X Razorsz X 3 months ago

    ru-clip.net/video/c6R6whTM1rA/video.html to those who want to see after it got cut off in the fight

  • عيسى
    عيسى 3 months ago

    he just wanted to get the food out

  • Rockafire
    Rockafire 3 months ago

    What episode was this?

  • LeBrons The GOAT
    LeBrons The GOAT 3 months ago

    There right here where do you want them up your a**

  • The Youngster Gangster
    The Youngster Gangster 3 months ago

    he kinda sounds like Tony Montana

  • Brian Harner ULTIMATE 2

    DAMN!

  • Amberlance
    Amberlance 3 months ago

    that guy is a psycho

  • Robert Beare
    Robert Beare 3 months ago

    What season and episode?

  • Sharpshotz Gaming
    Sharpshotz Gaming 3 months ago

    *Would someone be kind enough to link the original video since the editor was kind enough to cut out the "fight"*

  • Zxzi
    Zxzi 3 months ago

    2:21 why is he wearing a bucket

  • Fosil Bake
    Fosil Bake 3 months ago

    I watch this channel 1 day a month now I’m scared to go to a any restaurant

  • Viciousgamer061
    Viciousgamer061 3 months ago

    When he went: 🤲
    I felt that

  • Zach Davis
    Zach Davis 3 months ago +1

    The customers, and staff are just flexing for the camera. smh

  • JourneyousJC
    JourneyousJC 3 months ago

    My erection has never died as quickly as it did with the end of this video

  • Murwyn Hancock
    Murwyn Hancock 3 months ago +1

    so what happened? did the brothers take 5 and start over,what?

  • Schuurspons 2.0
    Schuurspons 2.0 3 months ago

    If my boss did that to me i would kill him.

  • mr legit
    mr legit 3 months ago

    The best part tho
    Come on man

  • XV II
    XV II 3 months ago

    wheres the rest of the video damnit