Aladdin - SNL

Share
Embed
  • Published on Jan 17, 2016
  • Aladdin (Adam Driver) and Princess Jasmine's (Cecily Strong) magic carpet ride encounters some unexpected issues.
    Subscribe to SNL: goo.gl/tUsXwM
    Get more SNL: www.nbc.com/saturday-night-live
    Full Episodes: www.nbc.com/saturday-night-liv...
    Like SNL: snl
    Follow SNL: nbcsnl
    SNL Tumblr: nbcsnl.tumblr.com/
    SNL Instagram: nbcsnl
    SNL Pinterest: www.pinterest.com/nbcsnl/
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 4 876

  • The Grammar Police

    Kylo with Rey in his his head.

  • 柳岑焉
    柳岑焉 Day ago

    嗯,小胖是会带耒不幸的,,,麥嘎,So,为了银两,鞭打邊供,一定有所獲,有所得,,,So。

  • Ka Chun Eugene Mak

    He can sing!

  • Tony Jules
    Tony Jules 2 days ago

    "Mama horny." Lol

  • Muhammad Sharjeel
    Muhammad Sharjeel 2 days ago +1

    Maybe she needs some Dominico's coffee!!!

  • C J 弃 PUBGM
    C J 弃 PUBGM 3 days ago

    What happend to kylo ren

  • eryk gee
    eryk gee 5 days ago

    A whole new world.

  • Zach Hamell
    Zach Hamell 5 days ago

    Cecily 😍

  • eryk gee
    eryk gee 6 days ago

    Do what you dream. Live your dreams. Go with your dreams. Chase your dreams.

  • fineyounginsane
    fineyounginsane 6 days ago

    You suck Crylo Run

  • wictionful
    wictionful 6 days ago

    Wtf am I watching!!!

  • Tracker Jacker
    Tracker Jacker 7 days ago

    Kylo Ren before turning to dark side...lol

  • mariam al said
    mariam al said 7 days ago

    1:29 wtf?!!!?

  • Crsn E
    Crsn E 7 days ago

    I can show you the world.....except America

  • Vexanii
    Vexanii 7 days ago

    KYLO REN- WHAT ARE YOU *DOING*-

  • Everything Dibs
    Everything Dibs 7 days ago

    Lmao evidence that snl has a horrible budget

  • Spook Ship
    Spook Ship 8 days ago

    Aladdin looks like he has cancer

  • Bur-Khan Al-Din Ibrahim

    This is comedy?

  • Thin Bunny
    Thin Bunny 8 days ago

    Matt?! Go fix the radar

  • Jamal Malik
    Jamal Malik 9 days ago

    That Syria joke was so distasteful

  • Vendredi
    Vendredi 9 days ago

    When he said not as beautiful as you, I fucking choked and nearly passed out from cringe

  • kyle ford
    kyle ford 10 days ago +1

    I can open your eyes
    They’re open
    😂😂😂

  • kyle ford
    kyle ford 10 days ago +3

    “I think I pissed my little thing I’m wearing” omg 😂

  • LionMain 4 Life
    LionMain 4 Life 10 days ago

    Kylo bro I love your whole edgy shit and your lightsaber but I think your date stole the show with her voice

  • Sophie.B
    Sophie.B 10 days ago

    Cecily is so good at singing omg

  • Selena Pap
    Selena Pap 10 days ago +7

    "I think an airplane just emptied it's toilet in the sky!"
    ME: 😂😂😂😂😂😂
    I never knew Kylo Ren had such humor!

  • Abdullahi Mohamed
    Abdullahi Mohamed 10 days ago

    I can show you ZA WORLDO!

  • Wilbert Pamplona
    Wilbert Pamplona 11 days ago +1

    how come this one more entertaining than the live one

  • Greta Skywalker
    Greta Skywalker 11 days ago

    I just knew that kylo ain't no sith

  • Stephen Cody
    Stephen Cody 12 days ago

    *a wHoLe New WorLd!!*

  • J. Cooper
    J. Cooper 12 days ago

    They make a great couple. Don't they?

  • TheExtremeTeam
    TheExtremeTeam 12 days ago +7

    “We must be over Syria” 😂😂

  • Carla Docanto
    Carla Docanto 14 days ago

    Adam Driver is an excellent actor!

  • PHENIEL LANZ
    PHENIEL LANZ 15 days ago

    Damn, Cecily Strong actually sings amazing!

  • Jimmy FTW
    Jimmy FTW 16 days ago

    thats scat play and golden shower together at once!

  • GamesteinShgtm
    GamesteinShgtm 16 days ago

    ⚠⚠kylo ren.exe and rey.exe stopped working⚠⚠
    😂😂😂

  • Laudine
    Laudine 17 days ago

    idk what's more jarring the acting or the singing -_-

  • Shiam
    Shiam 17 days ago

    Is she the one with gmm or am I tripping ?

  • Pastel Cat
    Pastel Cat 18 days ago

    adam is lowkey good at singing tho

  • Laughing Matador
    Laughing Matador 19 days ago

    *Oh shoot We MuSt Be OvEr SyRiA*

  • Vivek Vishwakarma
    Vivek Vishwakarma 19 days ago

    Beauty with empty brain

  • Elise Hubbard
    Elise Hubbard 20 days ago +39

    Cecily Strong is so funny, gorgeous, and talented.

    • M Loftin
      M Loftin 12 days ago +2

      She really is. There is no guy good enough to date her.

  • Ibrahim
    Ibrahim 20 days ago +1

    it was funny till they brought syria joke!
    its not funny at all making a joke of othet ppl suffering

  • Gil Zilla
    Gil Zilla 20 days ago +7

    I can't believe one of the greatest Dark Side Jedis are actually singing like lol

  • Abdulrahman Anwaar
    Abdulrahman Anwaar 21 day ago

    Cecily is just amazing , almost perhaps....perfect ?

  • SirEriol
    SirEriol 21 day ago

    "I am drenched in you-know-what... But mama's horny".

  • [WereWolfCosplays]
    [WereWolfCosplays] 22 days ago

    Kylo? Is that you? Why are you Aladdin???!!!

  • Joseph Fitzsimmons
    Joseph Fitzsimmons 23 days ago

    Cecily can sing!

  • My Violeta
    My Violeta 25 days ago +1

    This is still better than the one disney put out as a live action 😂

  • Lemon Testa
    Lemon Testa 26 days ago

    Humans need to stop!

  • Chris winters
    Chris winters 27 days ago

    This is a very specific sexual fantasy. Cecily strong as Princess Jasmine ? How exactly do I get a job as an SNL writer ? I have a very interesting idea featuring Cecily strong and Kate Mckinnon, with a special (very special) appearance by Scarlett Johannsen

  • Drizella Lastovic
    Drizella Lastovic 28 days ago

    Would be Dasy Ridley on there!

  • Genanriel 19
    Genanriel 19 29 days ago

    Ow when those toys landed 😂😂😂😂 jasmine was really funny on this!

  • Helen Martinez
    Helen Martinez Month ago +1

    Carpet cleared to land at Ontario airport California haha

  • Millor
    Millor Month ago +1

    The giant bird hitting her looked so ridiculous. It was amazing! lol

  • Seetiyan
    Seetiyan Month ago

    Cecily is so freakin gorgeous here. And mama horny!
    And she can sing! Mama got skills.

  • Aghato Sumi
    Aghato Sumi Month ago

    Elon Musk going to Mars

  • Yannick
    Yannick Month ago +1

    I always burst out laughing at the part that bomb falls onto her head.

  • Maja Sal
    Maja Sal Month ago +24

    *Adam Driver* is a precious underrated *Disney Prince*

  • Corina M
    Corina M Month ago

    the guy can act,sing,he was in the army,he's hot .... Why oh why can i find an Adam of my own?