BTS Love Yourself Highlight Reel (i cant do this anymore...)

Share
Embed
  • Published on Aug 15, 2017
  • ▻ M A I N C H A N N E L ◅
    ru-clip.net/user/heyitsfeiii
    ▻ C A M E R A S ◅
    ↬ Vlog Camera: amzn.to/2sjc2re
    ↬ Main Channel Cameras:
    amzn.to/2siO53r
    amzn.to/2tJc6Vv
    ▻ L E T S T A L K ◅
    ↬ Twitter: @heyitsfeiii
    ↬ Instagram: @heyitsfeiii
    ↬ SnapChat: @heyitsfeiii
    ↬ Facebook: facebook.com/heyitsfeiii
    ✉ Business Inquiries: heyitsfeiii@gmail.com
    ✘ Some links provided may be affiliated ✘

Comments • 715

  • Lali Lalisa
    Lali Lalisa Month ago

    stop being dramatic girllll~

  • InviteOnly Cosplay
    InviteOnly Cosplay Month ago +2

    1:53 so ya know my bias is kookie so that's a BIG mood .......smh lmao
    EDIT: ight scratch that this whole video is a big PhAt JuIcY mOoD kill me smh

  • Keyzha Azzahra
    Keyzha Azzahra 6 months ago

    Jungkookie is killing me why do i even watch this why am i here anyway?!

  • Shelly Rana
    Shelly Rana 7 months ago

    Fie Fangirling over BTS is everything

  • Sabaa Amro
    Sabaa Amro Year ago

    لي الاجانب بايخين
    يعني انا كمان بحبهن بس مش لهدرجة التخلف

  • taehyungs lost gucci bag

    BTS always make sad vids force us to watch then we die Y BANGTAN YYYYYYY

  • Malin Aaliyah Fox

    4:18 why you say wow I knowTaehyung is beautiful is,my baby 💋💋💋💋💖💖💖💖💖

  • ssarahere
    ssarahere Year ago

    KOOKIE IS MINE!

  • Kenzie Laing
    Kenzie Laing Year ago

    "He's always sucking the pop" I died laughing at this comment

  • Janna Padua
    Janna Padua Year ago

    I love when you imitate the girl when she drops the diary hahahahha lol

  • HOESEOKED
    HOESEOKED Year ago

    yas yas same reaction gurl

  • thapa02
    thapa02 Year ago

    i always love love love your editing..

  • imen0312 Inspirit

    'tHiS iS mE' Embarrassing...

  • Lemena 9QN
    Lemena 9QN Year ago

    We want next part☹️💜

  • A cup of tae With two sugas and a kookie

    5:18 fxxk
    **triggered**
    **screams/ mumbles/ destroys Korean pronunciation of Fxxk it by bigbang**

  • andi choi
    andi choi Year ago

    I feel ya gurl I fell ya 😭😂😭

  • Thea Suanico
    Thea Suanico Year ago

    i love your voice😁

  • Thea Suanico
    Thea Suanico Year ago

    your bias is kookie???😱

  • ILOVElLIFE
    ILOVElLIFE Year ago

    Subscribed in 5 seconds

  • Zaneb Hussain
    Zaneb Hussain Year ago

    BITSTIT LOLOLOLOL 😂😂😂😂😂

  • Jimindra
    Jimindra Year ago

    I love bigshit sm 😂😂😂

  • Leslie Villena
    Leslie Villena Year ago

    BIGSHIT LMFAOOO SAME SIS I FEELZ U ME TOO SIS ME TOO

  • annoying jalapeño alvarez

    FUCK YOU bigshit 😭😭😭 jkjk I love you, but you've seriously killed me. Ima sue you. Also, I love how insensitive you are during the whole video 😂😂😂😂😂 This was everything ❤❤😂😂😂

  • Yaa Girl Dani
    Yaa Girl Dani Year ago

    you're so funny i'm living for this video lmao

  • Garima Ojha
    Garima Ojha Year ago

    because of this reaction i don't want to watch any other

  • Anja Rampersadsingh

    BIGSHIT

  • [SAFA KOOK]
    [SAFA KOOK] Year ago

    😢😢💔💔 I'm cry

  • 팬Limetube
    팬Limetube Year ago

    I'm also Korean

  • Hye Seok Jang
    Hye Seok Jang Year ago

    Stop talking please your voice scary i hate you girl

  • Daniela Pelayo
    Daniela Pelayo Year ago

    To all the people that genuinely feel jealous and sad about their oppars being with girls; I know after knowing and growing and loving bts so much you grow attached to them and you kinda of start to imagine what it's like to be with them like dating but y'all need to know when your dreams and fantasies start to become too much and you hate these girls that did no wrong and even bts for interacting with girls. Loving and supporting them is one thing but trying to act as if you own them and they belong to you is a completely different thing so understand your places as being a fan instead of possessive ass crazies please and thank you.

  • katerine
    katerine Year ago +3

    LMFAOAOA I CANT YOU'RE TOO MUCH

  • ERZ TNT
    ERZ TNT Year ago

    Too much

  • Lex Mor
    Lex Mor Year ago

    Girl most of your reactions were the same as mine~~

  • The floor Gguk humped in bs&t

    "why am I there?" HAHAHA SAME I MEAN WHO DOESN'T PRETEND THEY'RE THE GIRLS TO FEEL PROUD

  • Jet Yang
    Jet Yang Year ago

    which one is your favorite mines yoongi

  • evelyn
    evelyn Year ago

    5:01: I know girl, I know he's adorable.

  • Angelica Casson
    Angelica Casson Year ago

    Died at "take my strong hand" 😂😂😂💀💀

  • Kabao Yang
    Kabao Yang Year ago

    Fei is me oml😭💕

  • Shayla Song
    Shayla Song Year ago

    Plz react to the other ones to

  • Sikati M
    Sikati M Year ago

    "take mah strong hand"

  • Just Ariel
    Just Ariel Year ago

    Omg im so u.. If those girl be dating my boys i would die in sadness

  • ouassem hanane
    ouassem hanane Year ago

    your voice ??? hhhhhh

  • Maëlle
    Maëlle Year ago

    3:17 this "omo" tho 😂

  • Artemis
    Artemis Year ago

    Oh my gods, you are too cute and funny 😂

  • 168 cm.
    168 cm. Year ago

    i love your reactions ❤

  • heyitsfeiii
    heyitsfeiii Year ago

    WARNING: im very extra.

  • Nomnom
    Nomnom Year ago

    Fei please help me i am a kpop for a short time and i dont really understand the meaning behind the love yourself bts videos if you know could you please make a video and share your theories about the videos with us please it would be a really big help. I think I'm not the only one who don't understand the videos. I love you and thank you if you would do it😘 sry my English is not so perfekt😕

  • Jayla Patterson
    Jayla Patterson Year ago

    Did you see the new one??? It came out like 30 minutes ago

  • T O K K A
    T O K K A Year ago

    :0

  • VIA VIA
    VIA VIA Year ago

    wait wait hold up the video is called love yourself right, ain't Justin Bieber have a song called love yourself... NOOO,DON'T TELL ME BTS ARE GOING TO REPLACE JUSTIN BIEBER, well that dont matter because bts are like my life soooooo, Justin he will get over it
    XD

  • Sof.
    Sof. Year ago

    Your reaction to the ending scene was exactly my reaction haha! Also (5:14)"bigshit" lol! hahahaha!

  • heart
    heart Year ago

    "Why am I everywhere?" same fei same!

  • Bina Tri
    Bina Tri Year ago

    You represent every army out there 25/8

  • Janine DeLeon Guerrero

    OMG FEII I LOVE YOU SOO MUCH!! LIKE LITERALLY BUT NOT LIKE LITERALLY LITERALLY JUST LITERALLY 😂

  • Salma Hamza
    Salma Hamza Year ago

    This video made my day, guess what , I love you girl !!! Funny af ♥♥♥♥♥

  • Mayar Emad
    Mayar Emad Year ago

    Plzzz react to the other bts reel higlight

  • Saman Javed
    Saman Javed Year ago

    This vid was so funny i couldnt stop laughing throughout this :)

  • Pepper Cheshire
    Pepper Cheshire Year ago

    I feel u

  • frances lobiano
    frances lobiano Year ago

    gugudan

  • bxngtan girl
    bxngtan girl Year ago

    I LOVE UR REACTION JAHAHAHAHAHA YOU'RE SO FUNNY OMG

  • Nathalie Nicola
    Nathalie Nicola Year ago

    Rip jajajajaja

  • Melissa Peters
    Melissa Peters Year ago

    Big shit got me. I'm crying from the video and because of laughter...


    Help.

  • Gotta Kris Tao and Luhan away from fanwars

    "Hey it's Fei, and yes I look like crap today"
    Me: "WE HAVE A PROFESSIONAL RAPPER, HIRE HER!!"

  • chlstnut
    chlstnut Year ago

    YOU ARE LITERALLY MY SPIRIT ANIMAALLAAL ILYYSM

  • motionless
    motionless Year ago +4

    Your my new favorite RU-clipr, your so funny and cute.❤

  • Samantha Yang
    Samantha Yang Year ago

    I'm Fei asf 😂 everything 😂

  • Audrey Nilsson
    Audrey Nilsson Year ago

    Once it was: BigHit; Artist of healing...




    Now it's just: BighShit; Artist that plays with your feeling (and we lowkey enjoy seeing you cry).

  • Brooke Zuley
    Brooke Zuley Year ago

    I WAS JUST LAUGHING DURING THE WHOLE VID

  • Brooke Zuley
    Brooke Zuley Year ago

    AM NEW TO HER CHANNEL SO CAN SOME ONE ❤
    EXPLAIN THINGS TO ME💚
    LIKE DOES SHE SPEAK KOREAN OR DOES SHE ONLY SPEAK INGLISH💜
    BTW THIS IS THE FIRST VIDEO I WATCH OF HERS AND I ALREADY WOVE HER💙

  • Hope Vang
    Hope Vang Year ago

    i relate so much!

  • Theshoesonthattreeinbtsspringday

    Waiting for ur second reaction vid😢

  • Aidil Aziz
    Aidil Aziz Year ago

    i like your reaction btw XD

  • Love Yourself
    Love Yourself Year ago

    '' why am i everywhere? '' lmao

  • Lilliax x
    Lilliax x Year ago

    Hi feiii I love saying your name!!, I'm gonna ask a question not to be rude or mean, are you half Korean?

  • kth.
    kth. Year ago

    didn't you say they were gay

  • Marylie Tapac
    Marylie Tapac Year ago

    i feel u

  • Lavender MSP
    Lavender MSP Year ago

    I think that picture frame behind her is twice?

  • Angie Denise
    Angie Denise Year ago

    omg I love this

  • sydney raye
    sydney raye Year ago +1

    IM DEAD AT YOUR COMMENTARY I LAUGHED SO MUCH

  • Kirsten Goloyugo
    Kirsten Goloyugo Year ago

    SAME

  • Chanyeol The Elf
    Chanyeol The Elf Year ago

    React to 24K reacting to you!

  • zee kew
    zee kew Year ago

    I feel the same towards kookie

  • Elisa Schulz
    Elisa Schulz Year ago +1

    Why are you So jealous and mad no hate But BTS is not From anyone they choose their love not the army's

  • bts svt
    bts svt Year ago +1

    Same reaction girl,same 😭😂

  • Jimins Kookie
    Jimins Kookie Year ago

    I literally ship Namjoon with lollipops

    Btw. Did someone noticed that girls' arm with JK? Is her arm okay? Smth might happen to her arm that's why she's in that hospital.

  • Jasper H.K.
    Jasper H.K. Year ago

    i really dont like your voice

  • Sara H.H
    Sara H.H Year ago

    The pain between choosing V or Kookie is real girl I feel you!

  • mar barra
    mar barra Year ago

    a tip. the problem of your skin is eaasy. it happened to me some years ago. the problem is the lactose. try to drink and eat products without lacctose for a month, you will see how your skin change.

  • AmsAms
    AmsAms Year ago

    First time watching one of ur vids and i laughed so much 😂 Also u r me i just say that I am the girls in the video to ease the pain

  • sichenks
    sichenks Year ago +6

    Your reaction is me-

  • Angela Lucana
    Angela Lucana Year ago

    hahahah your so funny Fei like imdying when I watch your vids.

  • cacti face
    cacti face Year ago

    girl yo funnyyyy

  • Jojie Sbt
    Jojie Sbt Year ago +3

    You fuckin retarded

    • lazy ashell
      lazy ashell Year ago

      Degradation Sbt no need to be rude

  • Kurdi Katy
    Kurdi Katy Year ago

    Omg sorry I should probably think before I speak another time it just came out too harsh I'm sorry I don't think I have the right to talk to another person like that😫👎🏼

  • jostaberri
    jostaberri Year ago

    I love this

  • KawaiiBTSPotato
    KawaiiBTSPotato Year ago

    If BTS do have secret girlfriends I would be happy for them, even if Suga had one (my bias)

  • Cam
    Cam Year ago

    I SEE A LOVE TRIANGLE RIGHT THERE

  • Nikki Phan
    Nikki Phan Year ago

    I'm early

  • Esmeralda Gomez-Leon

    she was stealing wdum so sweet

  • Bangtan Girl
    Bangtan Girl Year ago +8

    I just came across your videos suddenly and Just completed watching all your videos and i must say my God ..😂😂
    Your hilarious.
    Your reaction for BTS are so relatable💖

    Love from #northeast_India