Which of the Sidemen knows Callux the best?

Share
Embed
  • Published on Nov 12, 2019
  • • Sidemen: ru-clip.net/user/Sidemen
    • Sidemen Clothing: www.sidemenclothing.com
    Have an idea for a compilation/montage or Sidemen Saturday, let us know below!
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Sidemen:
    • Miniminter: ru-clip.net/user/Miniminter
    • Zerkaa: ru-clip.net/user/Zerkaa
    • Behzinga: ru-clip.net/user/Behzinga
    • Vikkstar123: ru-clip.net/user/Vikkstar123
    • TBJZL: ru-clip.net/user/TBJZL
    • Wroetoshaw: ru-clip.net/user/Wroetoshaw
    • KSI: ru-clip.net/user/KSI
    edited by TegsRF

Comments • 2 317

  • Peter Rasmussen
    Peter Rasmussen 2 days ago

    9:55 Vik hella cheating lol

  • Synth
    Synth 3 days ago +1

    Has anyone noticed that tobi will always overreact when laughing. examples.. run off somewhere, fall, touch others while pretending to die, drop something? haha

  • Seraph
    Seraph 8 days ago

    Callux is the must unfunny person on this platform. What a leech.

  • Daniel arnfield
    Daniel arnfield 17 days ago

    Fuck u Ethan Australia is where it's at brother, England's sucks was nothing there

  • Thomas Teby
    Thomas Teby 17 days ago +1

    anyone else seeing all these JD ads on youtube videos?

  • aitechno
    aitechno 20 days ago +1

    I WAS GONNA SAY JOJI

  • Luke Eaton
    Luke Eaton 23 days ago

    Etan is gae

  • dhananjay singh
    dhananjay singh 24 days ago

    fam said joji❤❤🔥🔥

  • ecko
    ecko 24 days ago

    Wtf is a air con say it fucking right way

  • Lasse Bruun
    Lasse Bruun 24 days ago +10

    Callux: “where would I like to move to”
    Josh: “Denmark”
    Me: proud danish noises

  • Jason Lyons
    Jason Lyons 25 days ago

    Oi what's wrong with Australia

  • Levi KIRBY
    Levi KIRBY 25 days ago

    ethan is fucking gay

  • Will Goff
    Will Goff 25 days ago

    Fellow Aussie bogans im starting a riot against vikk cos he said our beautiful country is shit to live in. Cal feel free to join us

  • Levi KIRBY
    Levi KIRBY 25 days ago

    fuck you ethan Australia is the best

  • chding zuure
    chding zuure 25 days ago

    Absolutely no one: Simons mind : crocs today lads. Yellow crocs

  • gtoss chddy
    gtoss chddy 26 days ago

    I woke up this morning and sneezed three times That’s why I’m late to this vid

  • Kevin Handal
    Kevin Handal 26 days ago

    Callux: its an Arsenal Player
    Vik: Vincent Kompany

  • dueeh nyyu
    dueeh nyyu 26 days ago

    "You were asking for quite a lot" Dead.

  • kovax X fadezz
    kovax X fadezz 27 days ago

    Callux is so innocent you know

    • gtoss chddy
      gtoss chddy 26 days ago

      25:33 Harry's face after hearing joji

  • Joanna
    Joanna 27 days ago

    It’s jokes how Callux isn’t even in the description

  • Leo Gibb
    Leo Gibb 28 days ago +1

    Ethan: look at those flippers
    Cal: has size 10 feet
    Me: 14 yo with size 11

    • Joanna
      Joanna 27 days ago

      appreciated

  • Leopard Bra Brado
    Leopard Bra Brado 28 days ago

    This is how many people didnt know i would change the comment ⬇️

  • Ptao Tom
    Ptao Tom 28 days ago

    Harry’s genuinely trying to win because he’s good friends with callux

    • less kiss
      less kiss 28 days ago

      Australia has shit tons of fires rn mate it has done more damage then the amazon bushfire

  • En Force
    En Force 28 days ago

    I know it is just a joke but is Ethan really still stuck in 2014 about every time Callux mention Pixel phone or even Android (tbh It is good phone but with weak battery on 3 and Average ON 3XL. I am not even gonna talk about 4. That thing is atrocious in every way. Only this year IPhone 11 Pro surpassed everyvone In picture and video quality but in S11 boy will it destroy Iphones camera. And Ethan doesn't understand that if camera is poor on app when video chatting it si fault by developer for not optimising and using proper APIs

    • less kiss
      less kiss 28 days ago

      Surprised no one said "Finding Chemo" for his favourite movie

  • sydsquid Gray
    sydsquid Gray 28 days ago

    Simon, Love crocs

    • Ptao Tom
      Ptao Tom 28 days ago

      Aussie Aussie Aussie!!!💪

  • less kiss
    less kiss 28 days ago

    This is how many people didnt know i would change the comment ⬇️

  • Airfisher
    Airfisher 28 days ago

    Ay, am i the only one who is supporting iow?

  • itz.amp_ footballer
    itz.amp_ footballer 28 days ago

    Every answer same page as Ethan 😂😂

  • turkturhan1
    turkturhan1 28 days ago

    Next: "Which Sidemen knows Deji the best?"

    • less kiss
      less kiss 28 days ago

      At least we won't get to see"this Is how many times jj will punch logan"comments

  • ESTIsLaced
    ESTIsLaced 28 days ago

    LMFAOOOO thats what happens to me i have a galaxy s7 and when iphone people send me emojis on my end it just comes out as a box with a question mark i got used to it i dont even ask them what it is anymore i just assume and type back 'lol'

  • Rudolph The Red-Nosed Reindeer

    Android is better than iPhone

  • casper13casper131
    casper13casper131 29 days ago

    WTF dose simon have on his feet? lol

  • Tyler Allan
    Tyler Allan 29 days ago +2

    As an Australian with a Google Pixel I hate this video.

  • Flameanivia 101
    Flameanivia 101 29 days ago +1

    25:33 Harry's face after hearing joji

  • Pug Life
    Pug Life 29 days ago

    How's Ethan done that then. He was full gunning for lux

  • Cassie
    Cassie 29 days ago +1

    Is it just me or is really hard to hear what Ethan's saying whenever he cracks a joke...???

    • Rock girl
      Rock girl 28 days ago

      Like hvis du bor i Danmark!

  • Rugged Thread
    Rugged Thread 29 days ago

    My audio quality must be shite cause i can’t quite pick out ethan and vikks responses to the porn category question. Can anyone with good quality help a mate out? XD much appreciated

  • Emily An
    Emily An 29 days ago +32

    Surprised no one said "Finding Chemo" for his favourite movie

    • Shaikul !
      Shaikul ! 25 days ago

      Nah😂😂😂 YOURE OUTRAGEOUS :(( HAHA

  • It’s Danjo365
    It’s Danjo365 29 days ago

    Australia has shit tons of fires rn mate it has done more damage then the amazon bushfire

    • Cassie
      Cassie 29 days ago

      Callux: it,s not a he nor a she JJ: it,s gotta be sam smith 🤣🤣

  • cody wood
    cody wood 29 days ago

    Aussie, Aussie, Aussie oi oi oi. go Australia

  • Ethan S
    Ethan S 29 days ago

    Aussie Aussie Aussie!!!💪

  • Jade Welch
    Jade Welch 29 days ago

    *What are those shoes Simon is wearing.... Seriously..?!*

    • Emily An
      Emily An 29 days ago

      mate u realy dont wanna be moving to australia the internet is ded the weather is mad, either raining to flood or scorhcing to death certainly doesnt help that there is a hole in

  • Jade Welch
    Jade Welch 29 days ago

    *I love how KSI just straight admitted that he don’t watch many of Callux’s videos on the “What is Callux’s favourite video he’s ever made?” question lol 😂.*

  • Rock girl
    Rock girl 29 days ago

    At least we won't get to see"this Is how many times jj will punch logan"comments

  • well well
    well well 29 days ago

    this video idea is so narcissistic 😂

  • Panda Dahley
    Panda Dahley 29 days ago

    what shoes does JJ have on? can't find em

  • Emma Ablett
    Emma Ablett 29 days ago

    Simon has spongebob on his feet

    • Emma Ablett
      Emma Ablett 29 days ago

      Rock girl now that’s quality content

    • Rock girl
      Rock girl 29 days ago +1

      Fun fact ksi vs logan paul is on porn hub

  • ItzMasonFN
    ItzMasonFN 29 days ago

    What sport am I actually good at?? It should be sex

  • Sleuth
    Sleuth Month ago

    I always find these videos boring af but click on them cause I have nothing to watch

  • Patrick sørensen
    Patrick sørensen Month ago

    Like hvis du bor i Danmark!

  • Dr. Paparoni
    Dr. Paparoni Month ago

    Interstellar is sick

  • Gadge
    Gadge Month ago

    Swear almost every single one of them has cheated 10:25 Vik gets the Google Pixel 3 cuz that dumbass Ethan is holding his answer up high

  • Flxsh FIFA
    Flxsh FIFA Month ago

    Australia is having 40degree days and it spring. It’s so hot and so many bush fires.

  • Wiz Boy
    Wiz Boy Month ago

    Callux: it,s not a he nor a she
    JJ: it,s gotta be sam smith 🤣🤣

  • whatlez
    whatlez Month ago

    How the fuck is interstellar his favourite film.

  • Big Yoshi
    Big Yoshi Month ago

    🥔

  • Abraham Birkelund
    Abraham Birkelund Month ago

    mate u realy dont wanna be moving to australia the internet is ded the weather is mad, either raining to flood or scorhcing to death certainly doesnt help that there is a hole in the ozone so ur skin gonna be red not white. also it should be noted that there are like less than 10 good content creators from australia not including casters for esports and sports.

  • intelligent Human
    intelligent Human Month ago +2

    Callux is too underrated fam😂

  • Fred Thorpe
    Fred Thorpe Month ago

    what you saying about Australia nerds

  • Jacob Gray
    Jacob Gray Month ago

    I live in Australia it gets down to -6 celcius at night where I live.